Even voorstellen.. Kelly - "mijn eerste week als nieuwe receptioniste bij Texelvakanties.."

Even voorstellen.. Kelly - "mijn eerste week als nieuwe receptioniste bij Texelvakanties.."
Hallo allemaal! Ik ben Kelly en sinds 23 juni werk ik als receptioniste bij Texelvakanties.
Wat een warm welkom! Dat is mijn eerste gedachte als ik terugdenk aan mijn eerste werkweek bij Texelvakanties.
Mijn bureau was ingericht, m’n laptop was ingesteld en m’n lunchbox in de koelkast had zelfs al een stickertje met mijn naam erop, alle kleine dingetjes maken het verschil.
De collega’s die ik al ontmoet had op de personeelsbarbecue reageerde allemaal positief en maakte het warme welkom compleet.
Omdat mijn eerste werkdag op een maandag was, maakte ik direct kennis met een drukke wisseldag. Ik vond het indrukwekkend om te zien wat er allemaal bij komt kijken als gasten een woning verlaten. De woning wordt schoongemaakt, de schoonmaak wordt gecontroleerd en ook wordt de kwaliteit van de woning gecontroleerd. “Is alles aanwezig voor de volgende gasten?” Etc etc. Tussen een vertrek en een aankomst gaan er 3 collega’s door een woning heen, hier was ik mij van tevoren niet bewust van.
Wat mij opviel is dat er veel gasten terugkeren naar Juliana, omdat ze de vorige keer zo tevreden zijn geweest over hun verblijf. Daardoor zijn er veel “vaste gasten” die sommige collega’s al herkennen en waardoor enkele gasten het ook op viel dat ik een nieuw gezicht ben op de receptie.
Mijn eerste week bestond uit 4 werkdagen, waarin ik me voornamelijk heb beziggehouden met boekingen maken, e-mails beantwoorden en het bedrijf en mijn collega’s leren kennen. Alle appartementen en vakantiehuizen hebben een andere eigen inrichting en een ander fenomenaal uitzicht, het zal nog wel even duren voordat ik alle in’s en out’s weet, maar dat maakt het werk extra uitdagend!
We hebben mijn eerste week afgesloten met een paar collega’s met een drankje in de zon, met het prachtige uitzicht over duinen en zee en daarna kon ik moe maar zeker voldaan het weekend in.
Ik kijk er naar uit om jullie als gasten aan de balie te mogen ontvangen, of via de e-mail of per telefoon te spreken en uw verblijf zo fijn en zorgeloos mogelijk te maken.